It's all worth it

Det är helg, jag är klar med alla läxor och har bara njutandet kvar, som varar till på tisdag. Det känns väldigt skönt måste jag säga. Funderar nu på vad jag ska hitta på imorgon och har kommit fram till att jag nog kommer spendera dagen i Venice.
Jag hoppas att min träningsvärk är borta imorgon, just nu har jag ont i varenda liten muskel (som jag inte ens visste att jag hade). Det glädjer mig att min danslärare är hård och peppande, det gör att jag tar träningen på allvar. Jag har alltid fungerat så, att någon måste ge mig en spark i arslet för att jag ska bli motiverad. Nu när jag är motiverad till att träna gäller det bara att hålla kosten på topp också!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det verkar toppen, man får väl försöka köra samma linje själv här hemma i Svedala. Nu skall vi käka frukost, tänker på dig!! Puss

Svar: Och jag tänker på er varenda sekund av min dag! <3
None None

2013-02-16 @ 08:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0