Good, good life

Här i Cali rullar allt på. Alla kurser har dragit igång i skolan, jag mår bra, har flera roligheter som väntar och har pratat med några över Skype. Har lyckats få en framtidsplan spikad med Nathalie, och vi är så himla glada! Känslorna bubblar vilt i kroppen.
En annan sak som är väldigt rolig är att Pappa har bokat resa hit, om två månader får jag äntligen träffa honom!
 
Imorse när jag kom till Performing arts center (där jag dansar) la jag märke till att det var väldigt mycket folk (mer än vanligt), ställde mig och tittade efter vad det kunde vara som lockade alla dit och fick då syn på kamera/filmutrustningar. Blev väldigt nyfiken så jag gick in i byggnaden där alla människor var, såg stolar uppradade där det på baksidan av dom stod "The Mentalist" samt skådespelarnas namn. Då förstod jag, de ska alltså spela in delar av serien där. En aning häftigt!
En random bild från Rodeo drive.

Kommentarer
Postat av: Natti

Åh vad jag längtar!

Svar: Jag med älskling! <3
None None

2013-02-20 @ 17:51:20
Postat av: Pappa

Jag har satt mobilen på "countdown"!!!
Puss pappa

Svar: Gillar det! Mycket!
None None

2013-02-20 @ 19:10:12
Postat av: elin

men vad coolt! :D nu har jag skickat in min ansökan och betalat en avgift, såå nu är vi på g med sökningarna! hihi kram <3 <3

2013-02-21 @ 19:15:57
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0