February 1st

Den enda bilden jag har att bjuda på idag.
Min dag har varit händelserik, trots brist på bilder. Vaknade tidigt och drog snabbt ner till piren för att träffa Daniel. Vi satt ett tag i solen, och efter det gick vi till 3rd street. Där tog vi en kaffe, gick i affärer, pratade och sedan gick vi åt olika håll. En stund senare åkte jag hem, hittade en butik där allting kostar 1 dollar styck, och tro mig, det var inte bara skit (haha)! Här hittar man något nytt nästan varenda dag, och jag slutar aldrig förvånas.
 
Efter den mättande måltiden som ni ser på bilden ovan, körde jag en timmes intervaller på gymmet, hade nästan glömt hur skönt det faktiskt är. Förhoppningsvis håller jag detta träningssspår ett tag, då kaaaanske jag blir lika duktig som min Pappa.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Godnatt och god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0