December 7th

 
 
 
 
 
Att helgen redan är slut förstår ju ingen. Har spenderat större delen av tiden med familjen. Stämningen är på topp nu när snön äntligen är här! Gårdagen var fläckfri och det var tack vare min älskade Nathalie. Hon kom över till oss på middag, hemlagad chili med surdegsbröd. Ganska precis efteråt traskade hon och jag hem till henne för att dricka vin. I flera timmar satt vi och bara pratade, sådant får mig att må riktigt bra. Att kunna lätta på sitt hjärta för sin bästa vän är en gåva, enligt mig. Det är så fint. 
 
Den här dagen har inte varit så dum den heller. Visst, jag har varit lite skakig efter gårdagens intag av alkohol, men det kunde roliga familjebestyr trolla bort. Efter middagen hade vi en tävling om vem i familjen som kunde göra den finaste marsipanfiguren, på en halvtimme. Det slutade med att alla vann... Har fram till nu kollat på Johan Falk, kände mig trött under filmen men nu är jag klarvaken. Så är det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0