We can't stop

 
 
Jag har märkt att det är populärt att göra en nyttigare variant av chokladbollar, blev sugen på att testa, men av alla recept jag hittade var det inget som föll i smaken. Det slutade med att jag gjorde egna bollar av ingredienser jag tycker om. Är nöjd med resultatet och jag hoppas de duger åt familjen. 
 
Recept:
2 msk kakao
2 dl havregryn
1 dl aprikoser
½ dl nyponskalsmjöl
2 torkade fikon
6 msk vaniljkvarg
1 nypa salt
2 tsk kokos
 
Blanda alla ingredienser, men klipp aprikoserna i småbitar innan de blandas i. Smaka gärna av under blandningen, för det kan behövas mer av något. Sedan är det bara att rulla bollar och ha kokos på.

Kommentarer
Postat av: L i s a L i n d q u i s t

Det där måste jag testa, såååg sååå gott ut! :D

2013-08-26 @ 09:48:38
URL: http://lisalindquist.blogg.se
Postat av: Tilde

De såg goda ut! Kanske värt att pröva?:) kram

Svar:
None None

2013-08-26 @ 16:52:43
URL: http://Imtilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0