Today is when your book begins, the rest is still unwritten.

 
 
 
 
Vi var så snygga i våra 3D-glasögon... 
 
 
 Filminspelning
 Här spelade de in delar från filmen "Hajen"
 
 Wisteria Lane och Gabrielle Solis hus, som är gult men syns inte på bild.
 
 Ölpaus
 
 
 
 
 
Water world. Riktiga skådespelare från CSI New York, Hawaii 5-0, Desperate Housewives m.m. medverkade i ett uppträdande där.
 
Flaggan var halvt hissad på grund av det som hände i Boston.
Saknar mina vänner som bor i USA och som förmodligen aldrig kommer ha svängarna förbi Sverige, om ens Europa... Det blir jag som får komma och hälsa på. Saknar även alla äventyr jag och Pappa var ute på när han var där och hälsade på. Bland annat Universal Studios, Star tour, Las Vegas, Beverly Wilshire, Santa Monica, Hotel Roosevelt och mycket mycket mer! Upplevelser och minnen jag bär med mig livet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0