Speak for yourself

 
 
Den här bilden är tagen utanför den största och mest besökta kliniken dit alla kändisar går för att göra en renovering av sig själv.
Hit går de efteråt för återhämtning, till rehabhotellet Sierra Towers.
Det här huset tillhör David och Victoria Beckham.
Det här var Michael Jackssons mansion, som nu är till salu. Sugen, någon?
Ägaren till detta hus är ingen mindre än Will Smith.
Två kända gator.
Min personliga favorit som tillhör Brad Pitt och Angelina Jolie.
Min barndomsidol bor i det här huset - Britney Spears.
The house of Eddie Murphy.
Lindsay Lohans andra hem, där hon till större delen bor får ni se längre ner. 
J-j-j-j-j-j-j-justin Bieber ♥
Ett känt hotell.
I början på Rodeo Drive. 
Jag har sagt det förr men säger det igen: Beverly Hills var det bästa med hela Los Angeles.
 
Här, i Beverly Hills polishus, bor Lindsay Lohan.
 
Där fick ni er en liten Star tour.
Jag känner nästan lite skam för att jag inte har visat er alla bilder från Los Angeles. Kollade idag igenom ALLA bilder från mina månader där, och jag insåg att jag inte ens har visat er hälften. Det är fy skam! Funderade ett tag på att göra album av alla bilder jag har samlat på mig, men hur många album skulle inte det bli! Kan inte precis välja ut några enstaka bilder från varje händelse heller, alla betyder mycket på sitt sätt. Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt.

Kommentarer
Postat av: Felicias mode


Åh vilka fina bilder!

2013-08-26 @ 09:43:24
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se
Postat av: L i s a L i n d q u i s t

Sååå häftigt - man kan inte annat än älska USA! :D

2013-08-26 @ 09:48:17
URL: http://lisalindquist.blogg.se
Postat av: Natalie

Längtar så otroligt mycket till jag får se det där! :D Ska flytta nu i höst! Kunde inte längta mer <3

Svar:
None None

2013-08-26 @ 09:58:14
Postat av: Anita

Så fina bilder :D

2013-08-26 @ 11:03:53
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0