"Please mind the gap between the train and the platform"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
London London London. Aldrig någonsin har jag kommit därifrån besviken. Det händer snarare att jag gråter när jag är på väg hem igen. Älskar känslan av att kliva av planet, ta sig till tunnelbanan och där få känna den äkta London-luften. Bara att få höra den klassiska kvinnorösten innan varje station: "Please mind the gap between the train and the platform" och få svart snor redan efter en dag. För mig är det underbart. Och ölen såklart. Åkte ensam till London på torsdagsmorgonen, väl framme mötte jag upp familjen som precis hade kommit från Oxford. Vi drack en varsin öl på hotellet efter incheckningen innan vi tog oss in mot Oxford street. Det var svårt att hålla i pengarna eftersom det alltid bjuds på bra shopping. Fast man åker väl inte dit för att hålla i pengarna. Nåja, London bjöd för övrigt på bra väder, pubmat, Pimm's, sevärdheter och mycket mer. Min kärlek till staden växer allt mer. Tack familjen för att ni bidrog till den underbara resan. Och London - vi ses snart igen! ♥

Kommentarer
Postat av: elin brodin

åh!!

2013-08-17 @ 09:14:28
URL: http://elinbrodin.blo.gg/
Postat av: Gabriella

åh rubriken gav mig rysningar!!

2013-08-17 @ 12:24:11
URL: http://morningmoments.se
Postat av: Pappa

Längtar redan tillbaka. Blir nog snart igen, eller hur?!

2013-08-19 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0