Linn 14 år!

 
 
 
 
 
Augusti månad består nästan bara av födelsedagsfiranden. Det har varit två kalas i veckan och det är inte slut än. Det är mysigt när släkten blir hopsamlad och sommaren känns faktiskt lite längre. Idag var det Linns tur att uppmärksammas. Hon är nu i den åldern jag minns som bäst. För mig var det både upp och ner den tiden, jag var osäker på framtiden och val av gymnasium. Men om det var något jag var säker på, så var det kärleken.
 
Ikväll väntar barnpassning, matlagning, kreativitet och filmtittande. Det ska bli otroligt skönt att bara vara hemma med syskonen. Ibland behöver man (jag) ensamtid med dom också. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Din lillasyster är så otroligt söt!

2013-08-26 @ 09:52:08
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0