Spring break!!!

JA! Det är spring break och jag kan äntligen pusta ut ett tag. Jag har pluggat väldigt intensivt fram tills nu, så att bara kunna njuta av dagarna och göra det man känner för känns helt underbart. Gjorde de två sista läxorna idag så nu är jag helt ledig. Började den här dagen med en superfrukost, Mikaela bakade scones medan jag skar upp frukt och stekte ägg. Mysig start på dagen!

Ska alldeles strax gå iväg och handla inför morgondagen, efter det tänkte jag baka en nyttigare version av snickers. Jag är på ett väldigt gott humör idag, Pappa kommer om bara fyra dagar. Att också veta att jag inte har några läxor att göra under tiden han är här är guld värt!


Kommentarer
Postat av: Lena Frannson

Lov redan! Vad fort tiden går! Antar att Peter har lite resfeber nu och längtar lika mycket som du gör :) Vad mycket du har att visa honom nu! Har själv bokat en resa till Turkiet i slutet av maj så jag längtar jag med. Nu väntar jag med spänning på rapporter om Peters besök :)

2013-04-06 @ 06:02:35
Postat av: Pappa

Spring break!! Det är du värd!!! Skall bli fantastiskt att träffas. Kul att se allt som du berättat om.

2013-04-06 @ 06:55:19
Postat av: Gabriella

Åh vad härligt gumman! Saknar dig.

2013-04-06 @ 13:32:41
URL: http://morningmoments.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0