Bring the noise!

Herregud vad fort tiden går. Det är redan April och jag har varit här i 90 dagar, det är helt galet. Och under tiden jag har varit här har jag längtat till denna dag, för idag kommer Pappa. Det känns skönt att kunna luta sig mot sin bästa vän ett tag, har varit ifrån min familj och släkt egentligen alldeles för länge. Att prata över Skype och Viber är inte riktigt samma sak som att träffas i verkligheten. Aja, nu måste jag packa resväskan för imorgon sticker jag och Pappa till en annan delstat. Kommer bli FETT!
Jessica! Du kommer finnas med oss hela resan även fast du inte är på plats. Jag ska äta lite hotellfrukost åt dig och se till att Pappa inte solar för mycket så du blir avis, hihi!

Nu kommer bloggen nog stå still ett tag, igen... Men när jag är tillbaka har jag nog lite att bjuda på. So long!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt att få följa med på ett hörn. Lova att äta av alla brödsorter som finns och se till att pappa köper lite saker som jag förmodligen inte kan leva utan. Om han blir brun hoppas jag att han tappar färgen på planet hem, hihi. Hoppas ni får en superskön semester.

2013-04-10 @ 21:48:11
Postat av: Gabriella

Alltså. Är så dundermegaglad för din skull ❤

2013-04-10 @ 22:11:21
URL: http://morningmoments.se
Postat av: Lisse

Njut nu bara så mycket du kan. Härligt att få lite Familjebostäder tillsammans. Hoppas ni får några underbara dagar tillsammans. Glöm inte kameran, vill se allt ni gjort.
Puss och kram, älskar dig!

2013-04-10 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0