Weekend has passed

Helgen är så gott som över, och det tycker jag är skönt. Nu väntar en vecka med både det ena och det andra. Jag ska jobba, träna, träffa Nathalie och förbereda inför kommande helgs loppis som jag och Bella ska stå och sälja på. Det kommer vara första gången jag står och säljer, och jag ser verkligen fram emot det. I min garderob finns det mycket som jag skulle kunna sälja som jag inte använder längre. Men framförallt har jag flera kartonger med saker och kläder som jag vill få bort därifrån. Det känns dumt att slänga allt, därför passar det bra att stå på loppis och försöka sälja något av skräpet man har samlat på sig.
Den här kvällen har jag spenderat i köket, jag har bakat en annorlunda variant på kladdkaka med marabou som en av ingredienserna. Den blev riktigt kladdig, så den ska få stå i kylskåpet över natten och stelna till sig lite innan den går att stoppa i magen. Imorgon väntar ett lagomt långt arbetspass, efter det ska jag träffa Bella, ska få med henne ut på en rejäl promenad tänkte jag. Efter helgens alla icke kalorisnåla drycker och måltider samt efterrätter behöver jag sätta fart på min normala omsättning. Mår inte bra i skallen, det känns som att det flyter omkring sirap där inne... Nu ska jag läsa några tidningar och sedan sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0