The body shop



Igår umgicks jag med Gabriella som jag inte hade träffat på flera veckor. Vi spenderade tiden åt att titta på Breaking news med Filip och Fredrik samt bara umgås. Innan vi somnade skrattade vi så mycket att jag fick ont i magmusklerna (jag överdriver inte). I skaplig tid vaknade vi, då åt vi frukost och såg på tv. Mot eftermiddagen cyklade jag hem till min mamma som jag inte hade sett skymten av på tre veckor... Alldeles för lång tid! Hon kom hem från Turkiet igår, så idag har jag fått gott godis därifrån, samt fyra burkar body butter från The body shop. Just nu skriker min mage efter mat, det blir mat i sann husmanskostanda. Efter det väntar några timmars tv-tittande. Imorgon står jobb på schemat, som det även gör resten av veckan. Jag ska jobba 49 timmar på fyra dagar, det kommer resultera i någonting bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0