I'ma party, I'm gon' dance

Det blev inte så många bilder tagna från gårdagens 40-års fest, med min kamera. Men alla fick en varsin engångskamera som vi skulle fota med under kvällen, och jag kan tänka mig att det blev en hel del roliga kort tagna med dem. Om det var roligt igår? Kvällen var perfekt på alla sätt och vis! Den innehöll allt gott en godispåse ska innehålla. Det vill säga surt, salt och sött. Ni får tolka det hur ni vill. I alla fall, vi blev bjudna på italiensk buffé, som alltid är gott, gissa vem som stod och vräkte i sig av det som var kvar mitt i natten? Jag tror mycket av det gjorde så att jag inte är bakfull idag. För idag står jag på båda benen. Det är fint väder ute, det vore synd att kasta bort det på att vara inne, så jag ska nog slå en pling till Nathalie och fråga om hon vill ut och vandra i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0