Don't you worry child

På förmiddagen idag fick jag ett glädjande samtal, ett samtal som gjorde att jag resten av dagen gick runt och log och var pirrig. Jag hade aldrig kunnat förvänta mig att jag skulle bli erbjuden det, så jag blev också chockad och förvånad. Om någon vecka ska jag alltså börja jobba på dagis, något som jag faktiskt alltid har velat göra, men som jag trodde att det krävdes utbildning för. Det passar mig så bra för att jag älskar att vara med barn, och ta hand om dem. Jobbet som jag har nu liknar lite det som jag ska börja arbeta med, för det handlar om att ta hand om människor och vara social - något som jag brinner för! Nu är jag så himla tacksam, som har sådana fina kontakter som ringde och frågade om intresset fanns hos mig. Det uppskattades till tusen. Speciellt när jag får bli en erfarenhet rikare! Jag kommer verkligen bli en hard working woman nu när jag har två jobb. Kul samt väldigt behövligt till framtidens alla planer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0