A perfect day!

En sån dag som jag har haft idag vill jag ha varje dag. Kliva upp i bra tid och känna sig lagomt utvilad, äta frukost som mättar perfekt samt springa 6 km i Hemlingbyspåret med pappa. När förmiddagen ser ut på det sättet utnyttjar jag min dag på ett helt annat sätt, framförallt så orkar jag mer. Vid klockan ett fick jag och Bella skjuts ner på stan av min pappa, vi uträttade några viktiga ärenden, bland annat som har med mitt nya jobb att göra. Efter det traskade vi hem till mig och fikade, och sedan hon gick hem har jag övningskört och ätit mat. Hon kommer hit igen om ett tag och då ska vi ut på en powerwalk och sedan ska hon stanna kvar över natten. Imorgon ska vi fortsätta uträtta ärenden, och det ska bli skönt att bocka av några saker till från "listan"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0