When nothing stands in the way

En ny vecka väntar, bara en timme bort. Ett nytt äventyr väntar, bara 77 dagar bort. Jag känner mig förväntansfull och glad inför den kommande vintern, för ovanligheterns skull. Min hy har återfått sitt gamla jag. Jag har aldrig varit så nöjd över en lön som den jag fick den här månaden. Jag tycker helt plötsligt om kebabpizza. Jag fryser mer än vanligt. Jag ser fram emot en dag med mig själv i Stockholm, där jag ska inhandla julklappar. Jag har blivit överkänslig mot laktos. Jag älskar mina vänner. Min svaghet i livet är kokos. Jag har börjat engagera mig mer i matlagning. Jag är inte lika lat som jag brukade vara. Och jag är bara allmänt tillfredställd över hur mitt liv ser ut just nu. Ett stort plus är att jag har umgåtts med min pappa mer än vanligt på sistone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0