Tonight's evening snack

Min eftermiddag och kväll har bestått av lite olika aktiviteter. Jag har tittat på avsnitt jag hade missat av Gossip girl, varit och handlat med Fröja och umgåtts med Nathalie. Det blev en riktig inomhus-dag idag, men imorgon ska jag ta mig ut oavsett vad vädret är på för humör. Enligt väderprognosen ska det inte regna, och det är huvudsaken. Imorgon väntar för övrigt en del roliga saker, jag ska träffa en person som jag inte har träffat på över ett år. På något konstigt sätt känns det lite pirrigt, men väldigt skoj! Efter det ska jag träffa Nathalie på stan och förhoppningsvis hitta det jag länge letat efter, ett par svarta, tighta jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0