Rocky road cupcakes

Som ni säkert redan har förstått så bakade jag rocky road cupcakes igår, i mammas ära, eftersom hon fyller år idag. Jag som har förbud från allt som det är socker i, provsmakde en cupcake för att vara säkrad om att det jag bjuder på är ätbart. Och mina smaklökar fann den väldigt attraktiv i smaken, så himla goda! Jag hade många dumlekolor i, för att den skulle bli lite seg. Själva muffisen var inte sådär torr och tråkig som den annars har en tendens att bli. Riktigt nöjd är jag!
I natt sov jag över hos Nathalie, så nu efter frukosten gick jag hem till pappa för att hämta några saker. Måste cykla hem till mamma nu för att hinna baka allt som ska hinnas bakas innan släkten kommer. Det som är kvar att baka är kolakakor och havreflarn med smörkräm emellan. See you guys later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0