One step closer

Idag har jag lyckats komma ett steg närmare i processen. Jag har bokat in mig på ett informationsseminarium som äger rum redan den 15:e Januari, på plats. Så nu vet jag exakt vilket datum jag boka min flygresa dit. Det visade sig att det blev tidigare än väntat, så det är alltså bara 3 månader kvar!
Det är några förberedelser kvar i det hela, bland annat att besöka den Amerikanska ambassaden i Stockholm för att fixa visum. Men även sådant som att byta mobiloperatör, skaffa ett amerikanskt bankkort och så vidare. Allt känns så himla spännande och mer overkligt för varje dag som går! Och som jag skrev i föregående inlägg så kan jag inte sitta still. Jag har en känsla av att jag vill göra allting på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0