My day in Stockholm

Vi åt lunch på ett ställe som aldrig gör mig besviken, Jensen's Böfhus.
Efter några timmars shopping stoppade vi i oss en varsin kaloribomb.
När jag vaknade upp i min säng hemma hos mamma igår, blev jag genast på ett sprillans bra humör. Det berodde på att det snöade ute, det var så vackert och alla julkänslor i kroppen blossade upp. Jag tänkte att jag var tvungen att göra något roligt av dagen, eller göra av med energin framförallt. Jag kom på att min syster har höstlov denna vecka, så jag ringde och frågade henne om hon ville följa med till Stockholm över en dag. Svaret kom i samma sekund som jag ställde henne frågan. Självklart ville hon följa med! Jag bokade direkt två biljetter till Stockholm och rätt som det var hade jag gjort något roligt av dagen. 
I morse åkte vi till Stockholm tidigt, för att vara i tid till affärerna öppnade. Jag fastnade någon timme inne på H&M och såg alldeles för mycket fint som jag ville köpa, som jag trodde, tur är att jag har en viktig sak att spara inför, så att jag håller mina fingrar "någorlunda" i styr. Kom hem med ett och annat ändå, men nu har jag köpstopp fram tills jag bor i Los Angeles!
Nöjdast är jag över ett par loafer's som jag köpte på COS. De ska jag inviga i Januari när jag bor i värmen. Det var något visst med skorna, kärlek vid första ögonkastet. Jag kunde inte gå därifrån utan dem, de fick kosta vad de kosta ville. Jag hade gjort mig förtjänt av dem. Ni får se mina juveler (och allt det andra för den delen) i ett inlägg senare. Nu är jag trött men nöjd över hur min dag har sett ut. Benen är möra men det får inte mig störa! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0