Last night

Gårkvällen var början på min dag kan man säga. Jag klev upp så sent som på eftermiddagen för att jag hade jobbat natt och kom hem på morgonen. Det som gjorde min kväll igår var att jag fick umgås med människor som jag värderar allra högst. Vi åt mycket god mat i form av plock, samt drack bland det godaste i alkoholväg. När klockan närmade sig 22:30 hörde jag av mig till Nathalie, vi bestämde oss för att dricka några glas ute, spontant sådär, mycket trevligt! Några minuter innan stängning knallade vi hemåt till Nathalie. Vi somnade runt 04:00 och klockan ringde redan kl. 06:00 för att det var dags för mig att cykla till jobbet. Jag kände mig lite snurrig efter endast två timmar sömn. Men det var det värt! Nu är jag hemma, trött som löven på träden och ska snart släcka överallt för att sedan gå upp och lägga mig. Imorgon väntar jobb 14-21. Ska försöka hinna med en lååång powerwalk innan jag börjar tänkte jag. Godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0