There's something good in everyday

Det är så typiskt mig att alltid bli pigg på kvällen när jag egentligen borde sova. Jag kom nyss hem från en två timmars lång powerwalk med Isabelle, trodde att det skulle göra mig trött, men här sitter jag som en nattuggla i mörkret medan alla andra i huset sover. Det konstiga är att jag har varit trött exakt hela dagen, och längtat efter att få komma hem och lägga mig i sängen. Men nu vet jag att det kommer vara omöjligt att somna...
I alla fall, när jag var på stan igår hittade jag det sökte efter - ett par svarta och jättetighta jeans, behövde inte gå i många affärer innan jag fann dem. Mycket bra.
Idag ramlade det förresten in ett roligt mejl i inkorgen. Det var från en tjej som också ska plugga på Santa Monica College i vår. Vi ska prata någon dag över skype, vi vet ju ingenting om varandra. Men första intrycket av henne var väldigt positivt! Vi får se vad det blir av med detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0