Torka aldrig tårar utan handskar

// Cottage cheese // Kiwi // Pumpkin seeds // Coconut flakes // Sunflower seeds //
Min gårkväll började och slutade väldigt bra. Tanken var att jag och Nathalie skulle dricka några drinkar ute bara, men vi träffade på ett par människor som vi bestämde att vi skulle fortsatte våran kväll hos. Det var helt okej, men jag fick däremot lida för det idag. Det var länge sedan jag mådde så dåligt efter att ha druckit alkohol. Fy!
Ikväll blev det inte som planerat, det var tänkt att jag skulle på en halloweenfest med några kompisar, men min kropp och knopp klarade helt enkelt inte av det. Istället har jag varit hemma och umgåtts med familjen. Vi har ätit god mat vid ett halloweenpyntat bord, tittat på tv och ätit godis. Nu ska jag titta på klart på en tredelad serie som heter Torka aldrig tårar utan handskar. Efter det ska jag sova bort baksmällan helt. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad gott det ser ut!!:)

2012-11-24 @ 10:03:06
URL: http://johhannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0