Jag har blivit med lägenhet!!!

I morse fick jag beskedet via mejl, jag fick lägenheten som jag så gärna vill ha! Jag ska alltså bo i Hollywood, tillsammans med två andra tjejer. Det känns så sjukt att allt är bestämt och klart. Även otroligt skönt att jag inte längre behöver oroa mig över vart jag ska bo! Jag har trygghet när jag kommer dit.
 
Lägenheten är en superfin, nyrenoverad och luftig tvåa, med balkong, diskmaskin m.m. Den är ljus och fräsch (visar bilder senare), precis som jag hade tänkt och önskat. Där vi ska bo finns även pool, tvättstuga och gym.
 
Vi kunde inte ha mer tur med läget, då den ligger nära både uteliv och shopping. Den ligger dock en liten bit från skolan, men det gör mig faktiskt inte det minsta. 
 
Om 57 dagar får jag kliva in i lägenheten för första gången, och vara en ägare på riktigt! Det låter overkligt i mina öron.

Kommentarer
Postat av: Lisse

Super grattis till lägenheten!!! Tänk hollywood av alla platser i världen! Vilken resa du har framför dig. När ska vi fira????

2012-11-19 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0