It flaws sometimes

Mina två senaste dagar på jobbet har varit jobbiga och psykiskt påfrestande. Ni som vet vad jag arbetar med kan ju tänka er vad jag genomgår. Inget som jag närmare tänker dela med mig av här. 
 
Har varken haft tid eller lust till att blogga eller vara socialt aktiv. Därav tystnaden... Jag tänker inte gömma mina känslor, utan jag väljer att tänka över dem på egen hand istället.
 
Förutom det snålt beskrivna läget ovan är allt bra. Jag har gjort några obligatoriska uppgifter på Santa Monica college's portal samt uppdaterat mitt engelska ordförråd. Imorgon får jag äntligen välja några kurser jag ska studera, är dock osäker på valet av huvudämne. Men det löser sig nog!
 
Det ska bli skönt med en ledig dag imorgon, då ska jag och Bella gå en sväng på stan och förhoppningsvis hitta något vi kan klä ut oss till på lördag.
Nu väntar en stund framför tv:n och sedan många timmar sömn!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad ska du plugga på smc? :) jag sökte det till förra året men blev inget av :(. Åh vad kul!!! Lycka till :)

Svar: Jag ska studera Photography. Att fota är mitt intresse.Vad sökte du då, och varför blev det inget av det?
Tack! :)
None None

2012-11-07 @ 23:19:21
URL: http://elinbrodin.nu
Postat av: Elin

Okej! Gud vad kul! Jag valde mellan det och fashion mershing (hur det stavas!) Blev så mycket med sjukdomar typ och så himla dyrt. Men funderar på till nästa höst kanske. Åh du kmr få det grymt bra! :) :)

Svar: Det tänkte jag också på, men det blev Photography tillslut. Åk till hösten! Du kan ju välja att ta lån för de flesta kostnaderna. Och om du nu väljer att åka i höst har du ett tag på dig att jobba ihop lite pengar :). Det ordnar sig bara viljan är stark! :)
None None

2012-11-08 @ 22:58:49
URL: http://elinbrodin.nu
Postat av: Elin

Sv: ja du har helt rätt! Åh vad sugen jag blev nu! Synd att jag inte åkte nu i januari med! Men vi kanske ses där i höst! Hihi :)Hoppas du bloggar där borta! Lycka till med allt :)

Svar: Det gör vi förhoppningsvis!Om du vill kan vi ta en fika någon dag så kan jag berätta om allt, hur jag gick tillväga osv?
Jag kommer nog blogga därifrån!
Tack så mycket! :)
None None

2012-11-14 @ 18:50:03
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0