Hon gör mig glad

När jag gick utanför dörren idag, visste jag att min dag skulle bli bra. Och rätt hade jag. En aning trött var jag dock, eftersom jag endast fick sova i tre timmar. Men när jag plingade på Gabriellas dörr, och hon öppnade och stod där med ett stort leende, då försvann tröttheten ur mina tankar. Vi gick en långpromenad i stadsdelen där vi växte upp och för första gången träffade varann. En bunt roliga minnen från våra tider togs även upp och var huvudämnet under nästan hela promenaden.
När vi tyckte att vi hade gått tillräckligt långt gick vi hem och kokade kaffe med smak av jul. Vi satte oss sedan ute och fikade i den underbart friska luften. Vi började frysa efter ett tag och då var det skönt att gå in till värmen.
 
Nu sitter jag och Fröja och väntar på att resten av familjen ska komma hem, vi ska äta marängsviss och planera något mysigt att göra till helgen.

Kommentarer
Postat av: elin brodin

sv: vetinte riktigt om jag heller vågar, får se i morgon. Ska färga det då.. agh :) en fika låter bra! :) kramii

Svar: Kan du ses på måndag? :D
None None

2012-11-16 @ 15:57:35
URL: http://elinbrodin.blo.gg/
Postat av: Elin

Jag kan inte idag och i morgon men resten av veckan!:) sorry för jag svarar sent. Hade inte sett svaret :) och grattis till lägenheten!!:D

Svar: Okej. Om du kan onsdag så hör av dig på: 0736265151 :)
None None

2012-11-19 @ 07:55:20
URL: http://elinbrodin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0