Hallonmacarons

Hela dagen igår var jag med min familj. Vi började dagen med att äta en god frukost bestående av bland annat hembakat bröd som är min favorit på frukostbordet. Efter det åkte vi till Ikea och Valbo köpcentrum för att inhandla behövliga saker samt äta lunch. När vi var på hemmaplan igen gjorde vi oss alla i ordning för att gå hem till Sandra där vi firade att hon fyllt 40 år. Mot eftermiddagen traskade jag hem för att påbörja bakningen av hallonmacaronsen. De blev himmelskt goda, så goda att de tog slut på en och samma fika. Ikväll tänkte jag baka en omgång macarons till, fast med violsmak den här gången. Pappa har många olika och roliga aromer på sitt jobb som jag kan använda mig utav. Så nu måste jag bege mig iväg till pappas jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0