Without you


iPhone picture

Dagen har varit lite av en gott och blandat-påse kan man säga, den har innehållit allt möjligt. Den började med några timmar på stan för att samla in pengar till UNICEF. Sedan åt jag lunch med Daniela och Lovisa. Efter det åkte jag hem, tog en långpromenad följt av en stödvila. När jag vaknade var klockan så pass mycket att det var dags att laga mat. När jag hade ätit var jag full av energi, tog därför ytterligare en promenad, till affären. Och enda sedan jag kom hem har jag suttit och pluggat. Det är skönt att ha fått så mycket gjort! Nu ska jag koppla bort studerandet för ett tag och titta på min favoritserie, Unga läkare (haha!). Godnatt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Till USA på roadtrip:)

2012-05-16 @ 01:23:18
URL: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0