Love and happiness

På senaste tiden har min omgivning varit bortkopplad. Jag ser inte det som någon förlust, utan snarare som att jag har haft fokus och kämpat för något som snart är över. Jag kan ännu inte riktigt glädja mig åt att det som är påfrestande är över, för det är det inte. Men det försvinner med stormsteg. Den 21/5 är jag fri från prov och uppgifter, och då väntar en vecka i Turkiet innan studentfirandet sätter igång. Det känns som att ingen kan vara gladare än jag för det! Fast självklart är det en befrielse för alla som ska ta studenten i Juni.

Igår kom jag på andra tankar än skolan när jag var ute och åt tillsammans med Sebastian, hans familj samt Anders och hans familj. Vi firade Anders födelsedag, så vi passade på att gå till den nyöppnade restaurangen Fullriggaren. För er som inte har varit där kan jag inte starkt rekommendera det stället. Det var mot alla förväntningnar, men med rätt sällskap så kan man allt få en trevlig kväll uppe i Skybaren.

Imorgon väntar en dag med plugg inför måndagens prov i internationell ekonomi, inte mycket annat. Kanske är dags att stänga av datorn nu så jag får lite sömn. Sebastian sover snarkandes bredvid mig, varm och mysig. Så... Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Baby

Jag är superproud över dig! Snart är det över.



15 dagar!!

2012-05-06 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0