Turkiet - sjätte gången gillt

Vi åt i princip varje dag i snacksbaren, jag åt nästan alltid sallad och pommes frites som är väldigt gott i värmen!
Under första dagen på eftermiddagen blev det molnigt, då tog vi en promenad ner till stranden och satt vid strandkanten och åt glass.
Jag och Sebastian gick ner till Bazaren en kväll och åt på vår favoritrestaurang Josef's Platz. Så grymt god mat, köttet liksom smälte i munnen!
En dag regnade det, men det gjorde oss inte det minsta då vi hade bränt oss rejält dagen innan.
Vi satt under ett megaparasoll och drack gott samt pratade om allt som eventuellt ska ske.
På lunchbuffén åt jag alltid jordgubbar och melon till efterrätt, det smakar så himla mycket bättre utomlands än hemma. Och maten var ett stort plus jämfört med förra året.
Vi bestämde oss för att gå upp till borgen och slottet, som ligger högst upp i berget. Det tog cirka 45 minuter att gå från vårt hotell, och svettigt var det, men det var verkligen värt det när vi väl var framme.
Det var en himla fin utsikt från borgen.
Ja...
Ett besök på Palm Beach kändes som ett måste även denna gång, och jag rekommenderar verkligen den delen av Kleopatrastranden.
God mat och sol bjöds det på där.
Palm Beach har även ett ställe där man har tillgång till pool, och där hängde vi när vi inte låg på stranden.
Isglass och kokosglass.
Jag har haft en mycket bra vecka tillsammans med Sebastian, jag har fått ny energi och blivit lyckligare. Det känns som att för varje resa vi gör tillsammans, så kommer vi varandra närmare. Nu har jag studentveckan att se fram emot, och sedan Barcelona. Tanken gör mig ännu lyckligare än vad jag är. Tack älskling, för en underbar semester!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Fan vilka härliga bilder!! Är så jävla avis på er alltså. Ni ser ut att ha haft det riktigt skönt ju och det glädjer mig :)

2012-05-30 @ 23:17:18
URL: http://gmatar.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack hjärtat! Vi har verkligen haft det bra. Puss

2012-05-31 @ 00:49:09
URL: http://josefinefranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0