Macaroons!

När jag vaknade upp i morse och såg att solen sken in i rummet, då visste jag att det skulle bli en bra dag. Jag klädde på mig snabbt, åt frukost och cyklade hem till Sebastian. Därifrån gick vi till Atelje Pierina för att lämna min balklänning så att kvinnan som jobbar där kan sy upp den, då den just nu bara halkar ner. Efteråt tog jag mig ner på stan för att möta upp Gabriella. Vi gick till Konsum och handlade jordgubbar, sedan gick vi hem till henne och satte oss på balkongen med en massa gott. Hon är nyhemkommen från London och hade köpt med sig en present hem till mig. En present som jag verkligen blev glad för, macaroons! Det fina var att hon vet att jag älskar såna, och brukar köpa dem när jag är där, samt att hon hade letat för att få tag i dem. Puss på dig min fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0