I Turkiet

Allt känns så himla bra här i Turkiet. Jag kan inte vara mer nöjd som när jag är med Sebastian. Vi hade strålande sol igår, idag var det dock mulet, men det gjorde oss inte det minsta då vi brände oss rejält första dagen! Huvudsaken är att vi är här och har det trevligt. Igår var det lite för trevligt för min del, det slutade med en av de jobbigare baksmällorna. Men nu njuter jag med Sebastian vid hotellets bar, mysig trubadur och god dricka. Imorgon ska vi göra ett försök och ta oss upp till borgen, många anser att det är omöjligt, men vi tänker anta den utmaningen.

Och en liten hälsning till dig Evelina, vi tänker på dig och hade gärna haft dig och Anders här! Love you a lot. See you in Barcelona!


Kommentarer
Postat av: evelina

Åh vad glad jag blev nu! Fina ni!

2012-05-26 @ 10:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0