Baby girl

Fröja tycker att det är jätteroligt att leka med mina nagellack, men hon tycker inte om när man tar de ifrån henne. I just love my baby girl!

Idag när jag kom hem från skolan var jag på ett bra humör. Jag avklarade nämligen ett prov som jag tror gick bra. Nu börjar det verkligen lida mot sitt slut, eftersom att för varje vecka som går så får jag bocka av något på min hemska lista, eller den var hemsk, nu är den inte så lång längre.
Snart ska jag gå hem till Nathalie för att hälsa på henne, det var ett tag sedan vi träffades. Hon har skaffat sig en hundvalp så jag antar att det blir en hel del gosande med den.

Kommentarer
Postat av: Basse

Tror jag svimmar. Vet inte vem av er jag är kär i mest.. Fröjisen är ju tooooksöööööööööööt! <3 <3 <3

2012-05-07 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0