Tankar kring...

Ett problem som jag alltid har på söndagar är att somna i tid. Jag vet inte om det beror på att jag vaknar för sent på söndagsmorgonen eller om det beror på ångesten inför en ny vecka i skolan. Hur som helst, denna gång vet jag att det beror på ångest. Den har nämligen ökat en aning, fråga mig inte om varför. Ni som känner mig vet.

Tro inte att jag är deprimerad, för det är jag inte. Jag är bara less på att jag kommer minnas min sista tid i skolan som någonting negativt. Återigen, ni som känner mig vet. Självaste studentfirandet kommer jag njuta av, det kommer vara en otrolig känsla när allt är över.

Innan alla kommande bravader hinner jag fylla 19 år samt åka på en resa med min pojkvän. Det är 23 dagar kvar tills jag ska firas av släkt och vänner, och 53 dagar kvar tills planet lyfter mot Turkiet. Det är underbart! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0