Midsommar

På midsommarafton var jag verkligen dålig på att knäppa kort. Jag fick inte med alla underbara ögonblick på bild... Men de sitter kvar i långtidsminnet! Det var en minst sagt lyckad dag och kväll, som innehöll allt från femkamp till "dansande på borden". Den avslutades med övernattning i tält som jag kände dagen efter att jag måste göra fler gånger denna sommar. Midsommardagen igår firades inte lika högtidigt då jag hade en del sömn att ta igen, och tydligen var min kropp helt slut eftersom jag sov till halv två idag. Och idag är det inte vilken dag som helst, utan idag kommer min familj hem efter att ha varit borta i två veckor. Tiden utan dom har känts som en evighet, och det har inte varit lätt alla gånger. Men idag får krama och pussa på min familj! Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0