Fröja

Jag skriver detta en aning sent med tanke på att Fröja fyller år den 15:e och inte den 16:e. Och att det ens är tid för att skriva det nu förstår jag inte, min lilla pärla är alltså redan 1 år gammal. Tiden har rusat förbi, precis som allt annat. Om jag fick bestämma skulle jag stanna tiden NU! Det är roligt att hon växer upp och blir mer till en människa, men samtidigt så åldras alla vi andra, vilket känns mindre roligt. De senaste dagarna har jag haft lite utav en ålderskris kan man säga, och anledningen till att jag har haft det är för att tiden går så fort. Jag försöker ta vara på alla fina stunder här i livet och dra ut på dem så mycket som det går, men ändå försvinner det lika fort. Nu ska jag inte ta uppmärksamheten från Fröja och göra detta till något negativt, för självklart är jag glad. Ännu bättre hade det varit om jag hade haft möjligheten att pussa på henne! Men grattis lillasyster, grattis Fröja! Jag älskar dig så otroligt mycket. Jag är glad över att du blev till. Kan inte tänka att min familj skulle vara hel utan dig. Du är perfekt min lilla trollunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0