One single time



Bilder tagna av Evelina Fredberg
Just nu, sitter jag och tänker tillbaka på allt som jag har gått igenom den senaste tiden. I det stora hela är det bara bra saker jag tänker på, vissa saker hade kunnat skett annorlunda, men det är egentligen inget som jag förlorar på idag! Lyckan från studentdagen finns fortfarande kvar i kroppen, jag kan liksom känna hur adrenalinet pumpar runt i mig när jag tittar på dessa bilder. De säger verkligen mer än 1000 ord. Gick det, skulle jag vilja uppleva denna dag en gång till. Men eftersom varje människa endast har en chans till ett sånt här tillfälle i livet, så tror jag att man minns dagen längre och på något sätt lagrar den automatiskt i långtidsminnet. Men om inte, tror jag i alla fall att jag kommer återminnas den, den dag då mina barn tar studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0