Summa summarum

Den här veckan har gått otroligt fort. Imorgon är det redan andra advent och jag har inte riktigt hunnit ställa in mig på att det snart är julafton. Tiden har aldrig någonsin gått så fort. Men det finns kanske en mening med det. Apropå ingenting så är jag glad över att jag har klarat den här veckan utan att ha varit hemma från jobbet. Hemma hos oss har nämligen alla varit jättesjuka. Jag åkte på feber i måndags efter den ruskiga kylan, men återställde mig snabbt. Har dock kvar hostan som har suttit i bröstet i över en månad... 
Igår var hela familjen och åt på Österns pärla, för min del var det länge sedan jag hade ätit kinamat, så maten smakade hemskt gott!
En trevlig fredag, som slutade med att jag och pappa satt i köket och drack rödvin och pratade om livet, även det som komma skall.
Nu väntar några timmars sömn innan jag startar igång min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0