Stars are shining bright

På hotell Diplomat.
Mysig gata, speciellt på kvällen när belysningen är på!
Den här dagen sätter jag ett stort plus på. Den började redan 04:30 för min del, då jag ville försäkra mig om att jag hade alla viktiga papper med till ambassaden (dubbelkollade det bara tio gånger innan jag gick och la mig).   När klockan närmade sig 06:00 kom Nathalie, det var då dags att rulla från Gävle. Bilresan gick snabbt och väl framme i Stockholm gick jag, Nathalie och pappa in på hotell Diplomat för att förmiddagsfika. Det var så himla mysigt och trevligt att jag inte ville därifrån. Men tiden räckte inte till att stanna, för 10:00 hade jag min intervju på ambassaden. Det gick bättre och snabbare än väntat, så om några dagar har jag mitt visum. Nu är allt klart! Till och med kontraktet på lägenheten har jag skrivit på. Oh my God! 
 
Nu väntar sängen efter en heldag i Stockholm, mina ben är trötta efter allt springande på stan. Hittade förresten en jacka jag blev förälskad i. En jacka som egentligen inte är tjock nog för KYLAN vi har fått. Burr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0