Something sweet in the sweet

Något som inte stod med på min önskelista var produkterna ovan från Mary Kay. Jag tänkte inte på att önska mig bra ansiktsprodukter dumt nog, men Sandra har alltid koll så hon tänkte nog att jag kommer behöva det framöver, vilket var en både rolig och nödvändig överraskning!
Annars? Jag har börjat packa, förberett inför nyårsafton, varit med många fina personer, haft vinterkräksjukan, ätit mängder av godis, firat jul två gånger samt firat pappa som fyllt år, betalat första hyran på lägenheten, förälskat mig i ett eget påhittat recept på bröd, slukat massvis med filmer, druckit vin med Nathalie ♥, har inte tränat ett skit och har helt enkelt haft ett par skitbra dagar! Och om 15 dagar flyttar jag. WÄÄÄJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0