Josefin 19 år!

Igår blev jag firad i förskott av Evelina, Anders och Sebastian. Vi hade en mycket trevlig kväll, drack goda drinkar, åt god mat och fantastiska cupcakes. När vi satt och åt efterrätt fick jag mina presenter. Av Evelina och Anders fick jag ett fint linne från Conscious collection som jag hade tänkt köpa själv, samt en ring, jag har inte köpt smycken på länge så det behövdes lite påfyllning på den fronten! Av Sebastian fick jag något obeskrivligt roligt! EN RESA TILL BARCELONA! Jag har aldrig varit där, men jag vet många i min omgivning som har det tycker att det är en stad man bör besöka innan man dör. Och jag ska dit!? Jag är oerhört tacksam som har en pojkvän som vill lägga ner sin tid, energi, själ och pengar på mig. Det är bra att vi prioriterar samma saker i livet, för det vi prioriterar högst är helt klart att resa. Och som frostingen på cupcakesen ska Evelina och Anders också följa med! Tack mina juveler för en lyckad gårkväll och för fina presenter. Ni får mig att mig speciell. Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0