Sunday

Idag är jag trött men väldigt glad. Jag har haft en jättebra helg tillsammans med underbara människor. I fredags var jag hemma hos min moster, vi lagade mat och drack vin. Igår spenderade jag kvällen hemma hos Evelina och Anders, även där lagade vi mat och drack vin. I morse när jag precis hade vaknat ringde min moster och frågade om jag ville följa med till mormor och morfar och äta lunch, och självklart ville jag det. Blev bjuden på fiskgratäng och mormor's egengjorda svartvinbärssaft. Mat och saft gjort på omsorg ska jag säga!

Nu sitter jag hemma i köket och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Antingen städa mitt rum, promenera till affären och köpa jordgubbar eller titta på film med mamma. Valet får ske spontant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0