Lovets sista kväll

Ikväll gjorde jag någonting som jag tror att 99% av Gävles befolkning gjorde, tittade på hockey. Alla förväntade sig att Brynäs skulle ta hem guldet, men tyvärr lyckades de inte för den här gången. Men på tisdag, då hoppas jag att det är avgjort och att Brynäs tagit hem segern mot Skellefteå. Om inte, tänker jag inte titta mer. Jag kommer vara alldeles för nervös och det pallar inte jag... Såg min fjärde hockeymatch ikväll och det känns redan som att jag är ett troget fan. Töntigt men sant. Jag satt och skrek i soffan hemma hos Sofia tillsammans med några andra och var nästan säker på att spelet var mot ett mål. Fel hade jag, som många andra, men Brynäs spelare är grymma, så än så länge är jag inte orolig.

Imorgon ska jag bli firad av pappa och släkten. Har inte tänkt på det innan men nu när jag tänker efter kommer jag inte på om jag har önskat mig något i present av dom. Det visar sig imorgon vad de har hittat på... Nu ska jag titta klart på en film som jag för ett tag sedan satt på. Sen ska jag somna in i en djupsömn. Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0