London ur min synvinkel

Här kommer några bilder från London
Vi åt frukost på Starbucks
Jag drack en hel del kaffe
Vi besökte British Museum
Åkte till Waterloo och knäppte kort på London eye
Vi åt frukost på Pret À Manger, skulle kunna leva på fruktsallderna som finns där.
Vi besökte även Imperial War Museum
Det regnade denna dag, så det var tur att vi hade packat med oss paraplyn.
Evelina och Anders anlände till London, så vi tog tunnelbanan till Westfield, ett gigantiskt shoppingcenter.
Åt god yoghurtglass
Självklart tog vi en runda inne på Harrods
Där slog vi oss ner på Ladurée och åt deras fantastiska macaroons!
Tower bridge kvällstid
Först, äta i China town. Sen, utgång i SOHO
Det här kallar jag paus i shoppandet. Det blev frossa i massor av godsaker!

Det finns många fler bilder jag skulle kunna dela med mig av. Men dom har jag inte på den här datorn... Jag längtar tillbaka enormt mycket, så snart är det dags att boka en resa dit igen. London är min stad!

Kommentarer
Postat av: Basse

När jag tittar på dessa bilder så blir jag orolig. Hur ska pengarna räcka till i sommar? ;-) fniss För i augusti vill (ska) jag bannemig tillbaka!!!

2012-04-20 @ 18:39:42
Postat av: Josefin

Förstår du vilka feta pengar vi tjänar på våra arbeten eller? Vi kommer lätt kunna åka till London i Augusti. Puss

2012-04-21 @ 20:46:10
URL: http://josefinefranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0