It's all about the shoes

Jag har letat runt på kanske tjugo olika sidor efter de perfekta skorna att ha till min studentklänning (som jag för övrigt beställde idag). Jag har ännu inte lyckats hitta några passande, och tiden börjar bli knapp, så om det skiter sig får jag ha mina svarta high heels istället.

Idag har jag varit hemma från skolan. Vaknade med världens illamående och trodde att jag skulle dö, men lyckades somna om och vaknade därefter utan magsmärtor. Har tagit det lugnt hela dagen, tittat på gamla tv-serier och läst bloggar. Kvar utav den här dagen är middag med mamma, vi har även hyrt film och köpt godis så det blir en riktig myskväll. Har lagt plugget nere i helvetet där det hör hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0