God eftermiddag!

I morse väcktes jag före klockan tio, det har inte hänt på hela veckan. Jag har hamnat i en helt annan rutin än vad jag brukar, och det märks om man tittar på mina ögon... Har hållt mig sysselsatt hela dagen, följde med och köpte vagn åt Fröja och åkte ut till Valbo en sväng. Där hittade jag bland annat en bikini som jag köpte och behöver till resan i Maj, men hittade mycket annat också, bara det att plånboken tryter... Något som också tryter, eller snarare skriker, är min mage. Den har inte varit i sin vanliga ordning på sistone. Jag börjar bli orolig att det är mjölk jag är överkänslig mot. Har nämligen symptomen för det. Just nu ser jag ut att vara gravid i tredje månaden, har även ett besvärande illamående som man inte kan kalla duga!

Om ett par timmar ska jag hem till Evelina och Anders med Sebastian, det har jag sett fram emot hela veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0