Det där med träning

Precis just nu, blev jag skitsugen på att träna! Jag måste skaffa ett träningskort på något bra ställe. Snart kryper jag på väggarna... Idag hade jag gott om tid att ta mig ut och träna, men latheten och vädret satte stopp. Anledningen till att jag vill träna är för att bättra konditionen, komma i form samt bygga långa, fina armmuskler. Jag är trött på att höra: "Men du som är så smal behöver inte träna." Det ligger ingen sanning i det, jag är totalt otränad och har därmed dålig hälsa... Det som hindrar mig från att köra fullt ut med träningen nu, är skolan. Jag känner att jag inte har tid eller kraft. Men när allt har lugnat ner sig, då är det tightest ass in town som gäller!
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0