Till det som är vackert

Idag har jag pratat om Mamma med människor som inte haft någon aning om vad som har hänt. Jag kunde höra mig själv säga: "She passed away five months ago" och sedan svartnade det. Jag vill fortfarande inte tro på det. Samtidigt så känns det som att hon är med mig.
En dag när vi var med barnen skolan kom några turister som ville titta hur barnen hade det i skolan. De hade med sig massvis med leksaker som de gav till barnen. Vilket var så roligt att se. Men särskilt när en av flickorna fick en stor rosa nallebjörn, då kände jag att Mamma kom fram i form av tårar. Det var så himla fint. Har aldrig sett något liknande förr. Det berörde mig så mycket. Och för den här tjejen är det inte lätt. Men är förmodligen den smartaste av oss alla, och så himla godhjärtad. Kan inget annat än älska tösen, fina Ayu. Önskar att Mamma kunde få träffa henne.



Kommentarer
Postat av: Lissr

Å, vilken fin liten tjej. Vilken tur hon har som får träffa och vara med dig. Visst är det konstigt när man hör sig själv säga att hon är borta. Upplevde det härom dan på jobbet när en dam frågade hur många syskon jag har. " en lillebror och en äldre systet dom tyvärr inte finns längre" fattade inte själv varför jag sade så. Sen kom jag på att så är det ju. Hon finns inte längre. Men jag vet att hon ändå är med oss. Just nu har hon en härlig semester på Bali❤️
Älskar dig finaste Josefin😘

2015-01-31 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0